Pescuit gratis?

contine topic-uri care au ca subiect balti sau locuri de pescuit sportiv

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori

Felix rotaru
utilizator nou
utilizator nou

Pescuit gratis?

Mesaj de Felix rotaru » 30 Mai 2010, 02:42

Salutare tuturor,

Am o intrebare grea la care incerc de ceva vreme sa gasesc raspuns pe forumuri, peste tot.
UNDE POT PESCUI GRATIS (macar...ieftin) FARA SA AM NEVOIE DE MASINA sa ajung acolo? Eu sunt in Bucuresti student, si nu am carnet.
Am inteles ca Argesul si Neajlovul ascund ceva peste, e cineva amabil sa ma ajute cu informatii despre acces cu trenul?
Altfel, ar mai fi alte variante? Deci acces cu trenul, si preturi....accesibile.

Fire zbuciumate!

evin
utilizator constant
utilizator constant

Mesaj de evin » 30 Mai 2010, 07:23

Dambovita

dan70
utilizator constant
utilizator constant

Mesaj de dan70 » 30 Mai 2010, 14:01

Gratis poti sa pescuiesti in vana. Pe ape publice trebuie sa ai permis de pescuit care pentru studenti daca stiu bine costa 10 lei.

MARIUS POPA
veteran
veteran

Mesaj de MARIUS POPA » 30 Mai 2010, 14:53

dan70 scrie:Gratis poti sa pescuiesti in vana. Pe ape publice trebuie sa ai permis de pescuit care pentru studenti daca stiu bine costa 10 lei.
corect!!! 8)
fir intins.
Imagine
Mai intai ii faci hoti, si apoi ii pedepsesti ca fura!....V.Hugo
Daca vrei sa stii cine este un om, da-i o functie de conducere. (Robert Brasillach)
Fii pescar nu talhar.

Felix rotaru
utilizator nou
utilizator nou

Mesaj de Felix rotaru » 30 Mai 2010, 16:49

dan70 scrie:Gratis poti sa pescuiesti in vana. Pe ape publice trebuie sa ai permis de pescuit care pentru studenti daca stiu bine costa 10 lei.
...se subintelege :lol: . Ma ajuti si cu un raspuns la celelalte intrebari, sau doar ai vrut sa imi dai "lectia" cu permisul? :wink:
Ihtius Sapiens Turbatus

dan70
utilizator constant
utilizator constant

Mesaj de dan70 » 30 Mai 2010, 18:12