balti din mures
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori
balti din mures
salut. sunt un pescar amator din targu mures, de multi ani merg la pescuit pe baltile din judet, zau, saulia, valeni, faragau, etc.... si de multi ani tot zic ca nu mai merg niciodata in aceste locuri. nesimtirea administratorilor de balti, este mai mare de la un an la altul....dar cred ca si a pescarilor in aceeasi masura. ultima partida de pescuit a fost vineri, 16 mai 2008, inceputa pe balta mare din zau de campie. cum nimeni din jur nu prindea nimic, si asta se intampla de fiecare data in ultimii 2-3 ani (bine, exceptand cei foarte norocosi...., dar sa nu uitam ca anii trecuti se prindea caras mare la greu, crap mult etc) am hotarat sa merg la valeni, dupa 3 ore. aici nu chiar la fel, ci poate...mai dezastru. pescari multi, balta groaznic de neingrijita, peste mult.....de 6-7 centimetrii....pescari cu plase pline de asemenea...vietati, taxa de pescuit normala, povesti nemuritoare din partea administratorului cum ca in urma cu nu stiu cate zile sa prins crap mare....cred ca povestea asta o aude fiecare, indiferent unde merge la pescuit. acum 2-3 ani, la valeni se prindeau crapi la greu, caras foarte mare....normal ca acum nu, daca tot "pescarul" ia kile de puiet, si precum zicea administratorul, mai mult ca sigur ca-l arunca, ca nu are ce face cu el, decat o conserva groaznica de solzi si oase. de ce nu lasati domnilor pescari acesti bieti pesti in balta, sa creasca, sa ne bucuram cu totii de ei, acolo, peste 1 AN- 2?chiar nu aveti in buzunar 1-2 lei sa va cumparati o conserva de peste normal? de ce domnilor administratori nu obligati acesti ''pescari'' sa arunce inapoi pestele mic prins, indiferent de valoarea comerciala a acestuia? asa, degeaba ne inervam ca mergem la pescuit si nu prindem nimic, daca in fiecare weekend se scot zeci de kile de pestishori din lac...si acum sa nu-mi zica cineva, ca iese la pescuit doar pentru a sta la aer, ca atunci ala nu e pescar. aer se poate lu