Barci pneumatice. Un ghid pe scurt.

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
modigliani
veteran
veteran
Mesaje: 1209
Membru din: 17 Aug 2010, 14:36
Localitate: Atlantida

Re: Barci pneumatice. Un ghid pe scurt.

Mesaj de modigliani » 18 Apr 2011, 08:06

mihaif99 scrie:Barci pneumatice Un ghid pe scurt.
Mersi domnule !!! :bere:
Chiar lipsea un asemenea topic p-aici . Nu-i absolut complet ce s-a scris aici , insa de departe este cel mai explicativ articol despre barci gonflabile .

ibanez
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 28
Membru din: 12 Apr 2011, 13:11

Mesaj de ibanez » 18 Apr 2011, 08:32

Adrian SB scrie:La barca de mai jos ai grija. Nu are podina rigida, doar niste benzi din tego puse de-a latul. De asemenea nu are chila gonflabila. La Bark doar modelele cu S au podina rigida si chila.
salut ,

de Kolibri ce zici ?

multumesc

Avatar utilizator
Poppy
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 197
Membru din: 30 Iun 2009, 00:43
Localitate: Ibrail
Contact:

Mesaj de Poppy » 18 Apr 2011, 19:12

shoricelu scrie:am de ales intre un Kingfisher 270
http://www.totalfishing.ro/barca-pneuma ... -1806.html

si un Superlight Twin AIR 3D Tender 290.
http://www.hibiscussport.ro/barca-pneum ... n-air.html

Nestiind care e materialul celor de la 3D Tender (desi pare dTex, ei il recomanda ca "material revolutionar"). Pescuiesc pe Dunare si exista sansa de a trece cu ea peste vreo buturuga mai mult sau mai putin ascutita.

Materialul de la Kingfisher il stiu si m-ar cam coafa insa 3D Tenderul de 290 este si mai mare si mai usor (17 kg fata de 19kg ale Kingfisherului 270).

Are cineva o barca 3d Tender si e si multumit de ea?
Eu cred că n-ar trebui să faci comparație între cei doi producători, este cel puțin nepotrivit. Notorietate, flux tehnologic, varietate, experiență, net superioare producătorului român.

Avatar utilizator
mihaif99
senior
senior
Mesaje: 321
Membru din: 20 Sep 2006, 21:02

Re: Barci pneumatice. Un ghid pe scurt.

Mesaj de mihaif99 » 18 Apr 2011, 19:51

modigliani scrie: Nu-i absolut complet ce s-a scris aici , insa de departe este cel mai explicativ articol despre barci gonflabile .
Pai... e pe scurt :-)

De fapt cred ca stiu unde bati: barci cu chila.
Pe vremuri ma gandeam sa scriu un articol despre pneumatice serioase, constructie si propulsie: deplasament, glisare, puteri motoare, etc.
Un sfat bun e un sfat bun, chiar daca e neplacut.

Avatar utilizator
mihaif99
senior
senior
Mesaje: 321
Membru din: 20 Sep 2006, 21:02

Mesaj de mihaif99 » 18 Apr 2011, 19:59

Un sfat bun e un sfat bun, chiar daca e neplacut.

Avatar utilizator
radzvaan
veteran
veteran
Mesaje: 1323
Membru din: 20 Noi 2008, 23:26
Localitate: Bucuresti

Mesaj de radzvaan » 18 Apr 2011, 20:14

shoricelu scrie:am de ales intre un Kingfisher 270
http://www.totalfishing.ro/barca-pneuma ... -1806.html

si un Superlight Twin AIR 3D Tender 290.
http://www.hibiscussport.ro/barca-pneum ... n-air.html

Nestiind care e materialul celor de la 3D Tender (desi pare dTex, ei il recomanda ca "material revolutionar"). Pescuiesc pe Dunare si exista sansa de a trece cu ea peste vreo buturuga mai mult sau mai putin ascutita.

Materialul de la Kingfisher il stiu si m-ar cam coafa insa 3D Tenderul de 290 este si mai mare si mai usor (17 kg fata de 19kg ale Kingfisherului 270).

Are cineva o barca 3d Tender si e si multumit de ea?
Mergi pe Kingfisher- eu am un 2.40 de cinci ani si n-am avut nici o problema cu ea!!
spinning-addicted!

ovidiu66
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 19
Membru din: 19 Apr 2011, 14:25
Localitate: deva

Mesaj de ovidiu66 » 19 Apr 2011, 14:43

shoricelu scrie:am de ales intre un Kingfisher 270
http://www.totalfishing.ro/barca-pneuma ... -1806.html

si un Superlight Twin AIR 3D Tender 290.
http://www.hibiscussport.ro/barca-pneum ... n-air.html

Nestiind care e materialul celor de la 3D Tender (desi pare dTex, ei il recomanda ca "material revolutionar"). Pescuiesc pe Dunare si exista sansa de a trece cu ea peste vreo buturuga mai mult sau mai putin ascutita.

Materialul de la Kingfisher il stiu si m-ar cam coafa insa 3D Tenderul de 290 este si mai mare si mai usor (17 kg fata de 19kg ale Kingfisherului 270).

Are cineva o barca 3d Tender si e si multumit de ea?
Am eu un 3dTender si sunt multumit http://www.barcaholic.ro/showthread.php ... -350/page2 ,este cel mai usor RIB de pe piata romaneasca 29kg, il manevrez singur si suporta motor de 10cp.Daca ai rabdarea sa citesti discutiile de pe adresa pe care ti-am trimis-o, afli mai multe detalii. Pozele le-am facut la prima lansare.Numai bine! Regele si sfatuitorul suprem in domeniul pneumaticelor este mihaif99.

Avatar utilizator
shoricelu
junior
junior
Mesaje: 79
Membru din: 20 Feb 2005, 15:49
Localitate: Severin
Contact:

Mesaj de shoricelu » 19 Apr 2011, 19:17

am cetit cu mare interes despre 3D Tender insa UltraLight-urile au un material de 0.7 in ele fata de 1.1 cu care vine kingfisher. Acuma sper sa nu ma insel insa cred ca grosimea conteaza. Chiar daca am fost "asigurat" de vanzatorul de la 3d Tender ca materialul e foaaarte rezistent, voiam parerea cuiva care are un UltraLight TwinAir de la 3d Tender. Va multumuesc mult pentru raspunsuri, cred ca totusi o sa iau o barca de 3m de la ei. Ma avantajeaza mult greutatea foarte mica. Sunt si dezavantaje da' mai bine ma obisnuiesc cu ele decat sa ma bage la cutzit pentru o hernie de disc :))))

ovidiu66
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 19
Membru din: 19 Apr 2011, 14:25
Localitate: deva

Mesaj de ovidiu66 » 19 Apr 2011, 20:59

shoricelu scrie:am cetit cu mare interes despre 3D Tender insa UltraLight-urile au un material de 0.7 in ele fata de 1.1 cu care vine kingfisher. Acuma sper sa nu ma insel insa cred ca grosimea conteaza. Chiar daca am fost "asigurat" de vanzatorul de la 3d Tender ca materialul e foaaarte rezistent, voiam parerea cuiva care are un UltraLight TwinAir de la 3d Tender. Va multumuesc mult pentru raspunsuri, cred ca totusi o sa iau o barca de 3m de la ei. Ma avantajeaza mult greutatea foarte mica. Sunt si dezavantaje da' mai bine ma obisnuiesc cu ele decat sa ma bage la cutzit pentru o hernie de disc :))))
Binenteles, fiecare are criteriile sale in alegerea unui produs, iar vanzatorii toti isi lauda marfa.Cel mai bine ar fi sa mergi la targul de ambarcatiuni, acum la inceputul lunii mai, cred ca se va tine in Piata Constitutiei(Bucuresti), si vezi barcile in realitate.Ai dreptate, la Ultralight RIB, materialul este subtire, cred ca de 0,3mm si eu am fost surprins cand am despachetat barca, dar cand umflu flotoarele se rigidizeaza destul de bine, iar tesatura este destul de groasa si deasa.Pe mine m-a incantat foarte tare chila rigida din aluminiu si greutatea redusa a acestui RIB.Nu stiu cum se vor comporta in timp lipiturile, cred ca sunt facute manual, nu sunt termosudate ca la pneumaticele Quicksilver.La PVC daca ai citit ghidul despre pneumatice, problema este la lipiturile manuale.Noroc bun!

Avatar utilizator
Adrian SB
veteran
veteran
Mesaje: 1157
Membru din: 15 Dec 2007, 19:44
Localitate: Sibiu

Mesaj de Adrian SB » 20 Apr 2011, 07:55

ibanez scrie:
de Kolibri ce zici ?

multumesc
Din ce am citit pe un forum ucrainian kolibri si bark sunt similare.
Eu mi-am comandat tot o ucrainiana Aqua-star, in primul weekend dupa Paste merg dupa ea la cernauti.
Nu sta degeaba, ca degeaba stai!

Scrie răspuns